Jumaat, 20 Mei 2011

~bila tak mengayuh...


bila dah tak mengayuh tu...kena la pandai cari xtvt lain kan...jgn nak fikir malas la, lau idak...jawabnya tambah boroi la kantung perut tu...so diantaranya adalah badminton...permainan yg menuntut skill, strategi dan stamina yg tinggi utk memenangi sesuatu perlawanan..tp bukan aku...aku hanya main utk suka-suka aje...aku bukan jaguh kerana aku tak pernah terpilih utk jadi wakil sekolah, apatah lagi mewakili peringkat daerah atau negeri...negara jauh sekali la...tp apa yg penting semangat kesukanan...bukan nak masuk bertanding...bagi aku..asalkan aktiviti nie menyihatkan dan dapat mengeluarkan peluh...sudah cukup...dari dok buang masa melepak kat shoping complex atau merempit tak tentu arah...ada betul?? betul...betul...betul (kena gaya cam upin.ipin)....bukan kena bayor pun...free (company bayar) bawak baju udah le...raket leh pinjam...aku?...sory la...tak main la pinjam2...walaupun tak mewakili mana2 peringkat tp aku ada 3 raket..murah aje...wat ape bli mahal2 kalau takat main utk suka2 aje...hahaha...selamat bersukan. Oit...bila mau kayuh da????




...gerek sudah kena gantung..hik..hik..hik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan