Jumaat, 9 November 2012

Bengang!!!!!!

nie sketsa sakit hati... bengang.. dan macam2 lagi..

budak nie staff lama company aku nie.. nak sebut nama pun wat sakit hati aje.. tapi nama dia dan bapak dia mula dgn huruf "M"
aku mmg bengang dari dulu lagi... budak sama ofis.. cuma level saja x sama.
masa kat ofis lama, aku boleh ngelat lagi dari bertembung dlm lif.. sbb aku dok level 3, musuh aku tu atas sikit.. so, kalau lif lambat..aku turun tangga aje..

nie kat tempat baru nie.. mau tercabut kaki kalau turun tangga .. tinggi sangat.. tingkat 17
dan yg hampeh nyer, musuh aku, level 13A.. nie yg sakit hati nie..
asal naik lif aje.. aku doa dlm hati, agar lif x berenti tingkat tu.. kalau berenti pun, mintak2... musuh aku tu dah turun dulu..
rumahtangga aku nyaris2 porak peranda sbb musuh aku nie.. mcm2 fitnah ditabur nyer..
sbb tu lah aku bengang sangat2 ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan