Khamis, 7 Februari 2013

Langkawi ~ Part 3 (Mangrove Tour)

Penat masa island hopping x hilang lagi... kali nie kami ke Kilim utk Mangrove Tour pulak...naik bot lagi, penuh satu bot..tp hanya family kami je la.

Jeti Kilim


Destinasi pertama adalah ke gua nie..nak wat ape??... Laa, apa ada dlm gua kalau x kelawar !!!.. jadi, mari kita lihat kelawar...tp sorry yea gmbar tak snap, flash x boleh guna...kan x pasal2 habis pulak muka aku yg macho nie....hahaha. (prasan)


x bleh lama2 sangat kat dlm gua tu... bukan apa, busuk siot... penuh ngan tahi kelawar jea...sib baik x kena...kalau tidak jawab nyer jadi "batman" la aku...hahaha.

destinasi sterus nyer...kawasan penternakan ikan.
begini lah rupa Belangkas, yea anak2
siput harimau


pelbagai spesis ikan
pelbagai jenis ikan terdapat disini...tp yg seronok nyer adalah tengok "ikan sumpit", yg nie pun x smpat nak snap gmbar dia, so kalau nak tahu kenapa dinamakan ikan sumpit.. kena g sini lah yea.
menyusuri sungai... kita ke tempat burung helang lagi...tp, utk sampai ke tempat tu.., kena la masuk melalui gua nie.
lihat lah !!!, memang byak dlm habitat semulajadi mereka


tamat sudah utk hari nie, badan pun dah penat...kaki nie dah x daya nak melangkah dah, mata nie.., dah x daya nak bukak lagi dah...apalagi, balik homestay la sbb esok nak p shopping pulak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan