Ahad, 12 Jun 2011

7 & 8 Jun 2011 - Armada Hotel









nie bukan jalan-jalan cari makan atau cuti-cuti malaysia ye, tp 2 hari nie aku kena kursus....kursus yg dianjurkan oleh company aku....kursus yg dalam bahasa omputih-nya dipanggil "customer service excellence". nak ketempat ni x susah manapun dari rumah...tp aku lebih selesa guna pengangkutan awam sbb cepat....kalau drive alamak kena tempuh jem le, lebih2 lagi kalau ikut federal highway. so, aku naik lrt dari bangsar dan turun di stesen asia jaya...dari situ jalan sikit dlm 10 minit dah sampai kat hotel nie....senang...tak payah nak pikir2 cari parking . tambang sehala adalah rm. 1.30 sen....murah,cepat dan selesa.

bilik yg dikhaskan utk peserta kursus

staf2 yg hadir dari seluruh cawangan fomema

sessi pembentangan kertas kerja (nie group aku)


bila dah tamat kursus, sessi bergambar la pulak bersama ngan fasilitator Mr. Chong (yg pakai Kot tu)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan